Per seguir la feina fetal en el projecte audiovisual que s'havia emprès l'any 2006, sota el nom aleshores de "experiències educatives", la FAPAES, l'Àrea d'Educació de la Diputació de Barcelona, la Xarxa Audiovisual Local i Canal Terrassa TV han presentat avui la sèrie televisiva educativa "Pares, fills, escola", que començarà a emetre's el dissabte vinent. La sèrie consisteix en un total de 13 capítols que treballen, així com n'indica el nom, la implicació de les famílies i la societat en general en l'educació dels nostres fills.
Segons la Presidenta de l'Àrea d'Educació de la Diputació de Barcelona, Carme Garcia, qui ha volgut felicitar les altres entitats col·laborades, especialment Canal Terrassa TV per "la qualitat i el rigor en la feina feta", aquesta sèrie televisiva serà una "eina molt potent", que "posarem en mans de tots els ajuntaments que ho desitgin". Així mateix, Garcia ha volgut remarcar que, atès l'èxit comprovat d'aquest tipus de projectes, en un futur l'Àrea que ella gestiona "mantindrà aquestes prioritats de treball i conjuntament amb els Ajuntaments i les entitats socials treballarem per poder millorar el context familiar i social de l'alumnat". La Presidenta també ha tingut un moment per a la reflexió més global sobre l'educació del nostre país i ha recordat que l'equitat en el camp de l'educació és encara una assignatura pendent. Per Garcia, Catalunya ha assolit "la igualtat de drets", però segons l'ecosocialista "la igualtat no és suficient quan es tracta d'Educació i d'èxit escolar: els nens parteixen de situacions i realitats molt diverses i desiguals, per tant, calen polítiques d'equitat que reequilibrin els punts de partida".
D'altra banda, Carme Garcia també ha volgut animar tots aquells que no han vist encara la sèrie a veure-la i a difondre-la a llur localitat, i ha volgut felicitar de nou la FAPAES, la Xarxa Audiovisual i Canal Terrassa TV "pel treball conjunt i la cooperació que ha fet possible aquest producte que presentem avui, i per les perspectives de futur que obre".
No hay comentarios:
Publicar un comentario