sábado, 25 de abril de 2009

estudiantes encerrados en el IES Ramón Berenguer IV de Santa Coloma de Gramenet

Informacio de un tancament en un institut de Santa Coloma de Gramanet.
NI LEC NI BOLONYA !
OCUPEM LES AULES PER LA PÚBLICA!

Lema dels estudiants tancats a IES Ramon Berenguer.


"En el marc de la lluita estudiantil contra la mercantilització de l’ensenyament, amb les reformes educatives que es volen implantar des dels governs de l’Estat Espanyol i la Generalitat de Catalunya, amb l’anomenat Procès de Bolonya (amb l’Espai Europeu d’Ensenyament Superior-EEES) i la Llei d’Educació de Catalunya-LEC, l’estudiantat dels Països Catalans ha passat a l’ofensiva per aturar aquests processos i demanar un debat obert i participatiu.
http://www.kaosenlared.net/noticia/roda-premsa-tancada-lies-ramon-berenguer-iv-gramenet



Se interrumpe el desalojo de 70 alumnos del IES de Santa Coloma
Los estudiantes de enseñanza secundaria permanecerán encerrados en el IES Ramón Berenguer IV de Santa Coloma de Gramenet hasta mañana por la tarde después de haber llegado a un acuerdo.

Barcelona. (EFE).- El desalojo que los Mossos d'Esquadra efectuaban esta noche a los estudiantes encerrados en el IES Ramón Berenguer IV de Santa Coloma de Gramenet ha quedado interrumpido después de que la dirección del centro haya acordado con los alumnos que mañana por la tarde abandonarán el recinto.

Según ha explicado a Efe la directora del instituto, el acuerdo con los estudiantes encerrados ha sido alcanzado poco antes de la 1 de la madrugada, lo que ha puesto fin al desalojo policial del centro, aunque los agentes de las unidades antidisburbios continúan estando presentes en el lugar.

En la acción de protesta participan una setenta de estudiantes de secundaria y algunos de enseñanza superior de Santa Coloma de Gramenet y de otros municipios catalanes, y ha sido organizada por la Coordinadora de Asambleas de Estudiantes de Gramenet del Besòs














No hay comentarios:

Bustia de sugeriments

ampaiesbadia@gmail.com
Tots els primers dimecres de cada mes ens trobareu a les 6 de la tarda a les instalacions que AMPA te a l'Institut